Pełna księgowość
- opracowanie i wdrożenie Zakładowego Planu Kont oraz instrukcji obiegu dokumentów. Ewidencjonowanie dokumentów księgowych w księgach rachunkowych
- prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych zarówno dla celów bilansowych jak i podatkowych oraz dokonywania miesięcznych odpisów amortyzacyjnych wg zatwierdzonego przez klienta planu amortyzacji
- prowadzenie ewidencji zakupu i sprzedaży dla potrzeb podatku od towarów i usług
- obliczanie miesięcznych zobowiązań z tytułu podatku od towarów i usług oraz miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy od osób prawnych/fizycznych
- prowadzenie ewidencji ilościowo - wartościowej operacji magazynowych lub integracja z systemem klienta
- kontrola należności i zobowiązań,
- bieżący monitoring sytuacji ekonomicznej przedsiębiorstwa
- sporządzanie obowiązkowych sprawozdań finansowych
- sporządzanie dodatkowych sprawozdań finansowych na potrzeby osób zarządzających przedsiębiorstwem
- sporządzanie obowiązkowych sprawozdań statystycznych dla GUS
- bieżące informowanie o zmianach w przepisach prawno - podatkowych dotyczących branży gospodarczej klienta
- współpraca z przedstawicielami służb finansowo - rachunkowych klienta oraz instytucjami kontrolnymi
- udzielanie porad dotyczących poprawności dokonywanych operacji gospodarczych i finansowych pod względem obowiązującego prawa